ارزش زندگی یا زندگی ارزشمند

هر روز بهنر از هر روز

ارزش زندگی یا زندگی ارزشمند

هر روز بهنر از هر روز

بسم الله
انسان وقتی حرکت میکند که روشن شود.
.
.
.
.
.
ا چه جالب ماشین هم مثل انسان وقتی حرکت می کند که...

پیام های کوتاه

نسخه جایگزین ساخته شد- چت ایرانی در بیسفون

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

لاین، واتس اپ، تانگو، وی چت و … را مردمان و شرکت های کشورهایی نظیر ژاپن، انگلستان، چین، امریکا و … ساختند. این نوع اپلیکیشن های ارتباطی به جز سود آوری شخصی، سود هنگفتی برای کشورها به ارمغان می آورد و یکی از بهترین راه های کسب درامد موفق میان کشور ها و شرکت هاست. بیسفون یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. مهم تر از همه، بیسفون یک اپلیکیشن ایرانی اما آماده شده برای عرضه جهانی است!

دانلود در ادامه مطلب....

یسفون یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل های اندروید و آی او اس است. مانند دیگر اپلیکیشن ها میتوانید با دوستان و آشنایان خود از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای، گروه‌ها و تماس‌های اینترنتی به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

قابلیت به اشتراک گذاری عکس پروفایل و ارسال فایل کوتاه صوتی از دیگر امکانات مشابه این اپلیکیشن است!

حال بیاید به برتری های بیسفون نسبت به دیگر اپلیکیشن ها نگاهی بیاندازیم. گروه بیسفون با پشتوانه ی نرم افزاری و مالی قوی اقدام به طراحی این اپلیکیشن کرده است و آنرا برای بازار جهانی پیاده سازی و عرضه کرده و در زمان ثبت نام اولیه (مانند هر اپلیکیشنی) کد فعال سازی برای تمام کشورها ارسال خواهد شد.

بیسفون دارای چندین سرور در امستردام، لیدز(انگلستان) و همچنین یک سرور اختصاصی در ایران است. به همین دلیل تجربه ای که ما در نمایشگاه هنگام مکالمه با بیسفون داشتیم بسیار ما را شگفت زده کرد. بدون هیچ تاخیری قادر به مکالمه بودیم و کیفیت تماس ها به مراتب بهتر از دیگر اپلیکیشن ها بود. ارسال فایل تصویری نیز بسیار سرعت بالایی داشت و عکس ها کاملا اسکن شده فرستاده میشد؛ یعنی بدون افت کیفیت!

تیم طراح اپلیکیشن از برنامه های آینده ی بیسفون ارائه ی استیکر های جذاب برای بیشتر تجاری سازی آن و همچنین امکان ارسال فایل های WORD و Excel در اپدیت های بعدی خبر داد. قابلیتی که میتواند موفقیتی چشم گیر برای بیسفون به ارمغان بیاورد زیرا در اپلیکیشن های مشابه چنین قابلیتی وجود ندارد!

همچنبن تبم توسعه دهنده از  عقد قرار دادی با شرکت #ایرانسل برایمان گفتند بدین منظور که در آینده ای بسیار نزدیک کاربران ایرانسلی در حین مکالمه، ارسال پیام و هرچیز دیگر با استفاده از بیسفون هیچ هزینه ی تماس و اینترنتی پرداخت نخواهند کرد(!) و همه چیز رایگان خواهد بود البته باید از طریق سیمکارت ایرانسل به اینترنت متصل باشید تا از این مزایا بهره مند شوید. به زبان ساده تر، تنها کافیست دیتای خود را روشن کنید، بدون آن که حتی اعتباری داشته باشید، می‌توانید صحبت کنید و پیام دهید!

منبع :http://www.yjc.ir

رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

دانلود

نظرات  (۱)

سلام به همه
به نظر من استیکر های جالبی نداشت
و اینکه باید قدرتمند تر ظاهر بشه و
برای همین نصبش نکردم☺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی